Telefonie algemeen
Telefonie is tot op heden nog steeds een belangrijk onderdeel in de communicatie. De zoektocht naar een geschikte telecomprovider kan je voor lastige keuzes stellen. Ga je voor de laagste prijs of kies je liever voor kwaliteit en stabiliteit? En hoe zit het eigenlijk met de kleine lettertjes van het contract? Wij bieden een externe VOIP telefooncentrale, alles wat je zoekt op het gebied van telefonie in één complete oplossing en staan voor kwaliteit en stabiliteit.

Benieuwd hoe jouw bedrijf fors kan besparen op telefonie?Offerte aanvragen
Telefonie bij Eye Logic
  • + -

    Tarieven

    In vergelijking met een analoge telefoonaansluiting zijn de tarieven voor VoIP telefonie een stuk overzichtelijker en eerlijker. Geen hoge starttarieven, ongunstige afrondingen of een contract dat stilzwijgend weer met een jaar wordt verlengd. Je profiteert van scherpe VoIP tarieven en flexibele overeenkomsten.
  • + -

    Gesprekskosten

    Waarom zou je voor een volle minuut betalen als je bij het horen van een voicemail al na een seconde ophangt? Wij kunnen daar geen logisch antwoord op bedenken en daarom betaal je per seconde in plaats van per minuut.
  • + -

    Gratis bellen

    Medewerkers van hetzelfde bedrijf kunnen via VoIP gratis met elkaar bellen. Met collega’s binnen dezelfde vestiging, maar ook naar andere locaties van het bedrijf die gebruik maken van zakelijke VoIP telefonie.
  • + -

    Contracten

    Ook wat betreft onze diensten houden we van duidelijkheid. Of het nu gaat om het aanvragen van een extra nummer of een compleet VoIP account, alles is per maand aan te vragen en ook weer op te zeggen..
Voordelen
Intern en extern doorverbinden
Doorschakelen naar mobiel
Voicemail naar e-mail
Music on hold
Conferenties

 Alle voordelen direct beschikbaar, geen dure losse modules

Dit zijn een paar voorbeelden van de vele voordelen!

Benieuwd hoe jouw bedrijf meer uit VoIP telefonie kan halen?
Neem geheel vrijblijvend contact op 070 - 711 3984 of klik op de knop om teruggebeld te worden! Bel mij!
Op elk gewenst niveau
VoIP heeft als groot voordeel dat het schaalbaar is en dus binnen elk type bedrijf kan worden toegepast. Onder de klanten van SpeakUp vind je bijvoorbeeld grote multinationals, maar ook advocatenkantoren, overheidsinstanties en zzp’ers. Zakelijk bellen via VoIP kan makkelijk worden gekoppeld aan je ERP- of CRM-systeem en integreert dus perfect met je bedrijfsadministratie.
Meer informatie

Wil je gebruik maken van externe VoIP telefooncentrale, dan ben je niet meer afhankelijk van een centrale bij jou op locatie. Via ons platform ben je 24/7 in verbinding met onze digitale telefooncentrale, die je verbindt met elke bestaande provider. Meerdere servers verspreid over verschillende datacenters garanderen daarbij een constante bereikbaarheid.

BETROUWBAAR

Een VoIP centrale benader je dan ook via het internet en dat biedt interessante voordelen. De centrale wordt in meerdere, iso gecertificeerde, datacenters in Nederland gehost, waardoor flexibiliteit én betrouwbaarheid gegarandeerd zijn. Zo hoef je geen investeringen meer te doen in dure hardware.

FLEXIBEL

Overweeg je om over te stappen op zakelijk bellen via internet, dan kijken we graag samen naar wat in jouw situatie de meest efficiënte oplossing is. Dat kan het opzetten van een nieuwe virtuele telefooncentrale zijn, of het optimaliseren van je bestaande centrale voor VoIP telefonie.

INNOVATIEF

Bij een VoIP centrale denk je misschien aan een apparaat dat bij je op kantoor of in de serverruimte staat, net zoals bij een traditionele PBX- of PABX-centrale. Dat is echter niet het geval, bij VoIP bel je namelijk via een digitale telefooncentrale die niet fysiek bij jou op locatie staat.